FANDOM

Jaime

„Nie mam ochoty na krotochwile.”

— Wilhelm von Baden-Baden
Wilhelm von Baden-Baden, znany jako Lew z Lechtenschtenbergu - pierworodny syn Lorda Baden- Baden Etkera von Baden-Baden i jego żony Magdaleny Wedelvitz, brat Thomasa i Franqsuisa von Baden-Badenów, kuzyn pierwszego stopnia Izabelle Wedelvitz oraz synów swojego również bękarciego stryja Andre Wedelforda. Były Setnik Armii Acheńskiej, a także były Generał Armii Pięciu Marchii.Obecnie Namiestnik Baden-Badenii.
Okres acheńsko-saxofoński
Studiował na Jekatierynberskiej Akademii wojskowej. Na czwartym roku otrzymał tytuł majora. W tym samym roku w wyniku romansu młodego majora z panienką Anną Romanowną na świat przyszedł bękart Joseph Romanow. Służył w acheńskiej armii królewskiej i brał udział w pierwszej wojnie południowej na wyspach. Pojmany przez bretończyków, po sfingowaniu jego egzekucji, został wysłany przez swojego wuja Konrada (ówczesnego króla bretońskiego) do rodzinnego majątku w Jurengen niedaleko saxofońskiego miasta Lutz. Był organizatorem skoku na Royal Bank. Nawiązał romans z frankwaldzką agentką Agnes i zadarł z szefami saxofońskiego półświatka przestępczego. Po niespodziewanym szturmie Pierwszej Armii Hümberg z pomocą księcia Stefana Rydzykusa uciekł z okupowanego przez wojska falklandzkie Lutz. Przez kilka lat czynnie działał w ruchu procesaskim w Achen. Zasłynął jako organizator bojówek cesarskich. Brał udział w przewrocie acheńskim i koronacji księcia Rydzykusa na cesarza Ulryka III.
Zesłanie
W roku koronacji cesarza Ulryka III Wilhelm musiał opuścić kontynent. Z Bretonii przyszły wieści o śmierci króla Konrada i zwołaniu elekcji. Wilhelm von Baden-Baden był po kądzieli Wedelvitzem i pierwszym w kolejce po tron zaraz po córce królewskiej Isabell Wedelvitz. W dniu elekcji został porwany przez interrexa Edwarda Makbetta i jego ludzi, a następnie przetransportowany na Kurtystan. Udało mu się uciec z pomocą kochanki Katriny i jej brata Dymitra Siergiejowiczów. Na krótko zamieszkali w Reywaleden, gdzie Katrina urodziła Wilhelmowi zdeformowanego syna, którego porzucił w jednym z zaułków i wyjechał z miasta. W wyniku wielu niefortunnych zbiegów okoliczności Wilhelm trafił do niewoli na wojskowy okręt falklandzki, na którym to stracił wszystkie paznokcie. Został uwolniony w Kordobie, gdzie poznał tajemniczego człowieka, który przyjął pseudonim ,,Szef". Obaj zostali uwikłani w konflikt z bractwem Puchaczy, które obaj nazywali po prostu ,,Organizacją". Wypłynęli do Bretonii brykiem ,,Gonzaless", który rozbił się niedaleko falklandzkiego Bordo. ,,Szef" i jego ,,Agent" przeżyli katastrofę i zostali odnalezieni przez piątą dywizję falklandzką pod dowództwem kapitana Louisa de le Reve. Jako członkowie rodziny cesarskiej zostali przetransportowani do Royal pod wojskową eskortą.
Okres bretoński